Skocz do zawartości

Witaj na xSTEAM.pl - Forum o Grach!


To miejsce w którym jednoczymy ludzi ze wspólną pasją do gier poprzez internet. Tu znajdziesz najnowsze nowiny o bestsellerowych grach z całego świata.
Dołącz do naszej społeczności aby w pełni korzystać z usług oferowanych przez xSTEAM.pl

Zaloguj się lub Zarejestruj się

Zdjęcie

Regulamin Forum

regulamin xsteam

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
#hype

#hype

    #BeOeR

  • Grupa:
    Zasłużony
  • Postów:
    1081
    • Czas Online: 10h 34m 4s
    • Gadu-Gadu:
    • Ulubiony serwer: 4FUN CS 1.6
    • Skąd: Katowice
    WSPOMNIJ


    Regulamin Forum xSteam.pl



    I. Wstęp


    1.1 Zarejestrowanie się na forum jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem regulaminu.
    1.2 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili bez wcześniejszego uprzedzenia.
    1.3 Nieznajomość regulaminu jest równoznaczna z dostaniem bana lub warna.
    1.4 Administrator ma prawo do usunięcia/zbanowania konta za nieprzestrzeganie regulaminu.
    1.5 Posiadanie MultiKonta jest karane banem permanentnym.
    1.6 Zabronione jest używanie kont innych użytkowników.
    1.7 Administracja nie usunie konta użytkownika na jego prośbę.
    1.8 Wszystkie treści, grafika znajdująca się na stronie jest własnością xSteam.pl, kopiowanie treści bez zgody Administracji jest surowo zabronione.

    II. Zasady obowiązuje na Forum

    2.1 Zanim poruszysz jakiś problem skorzystaj pierw z wyszukiwarki, by nie zaśmiecać forum.
    2.2 Pisanie danego tematu musi odbywać się w wydzielonym dla jego tematyki dziale.
    2.3 Używaj rozsądnie edytora tekstu (czczionka, kolor, pogrubienie). Używanie czerwonego koloru przez osoby do tego nieuprawnione skutkuje warnem!
    2.4 Posty na poziomie 8-letniego dziecka typu "siema, co tam? jestem tu nowy" Będą nagradzane Warnem lub banem na wyznaczony okres.
    2.5 Użytkownik ma prawo "odświeżyć" dany temat jeśli został zasypany nowymi poprzez post "/odświeżam".
    2.6 Gdy opisujemy swój problem na forum, w poście wpisujemy konfigurację sprzętową komputera, system, najlepiej sterowniki i screen błędu.
    2.7 Nazwę tematu podajemy jak najbliższą temu co jest w nim zawarte.
    2.8 W poście nie wklejamy niepotrzebnych nikomu emotek, obrazków na przykład przed słowami i po słowach. Używamy ich mądrze.
    2.9 Pisz zawsze na temat. Na OFF-TOPIC jest oddzielny dział w którym można pisać o wszystkim.
    2.10 Nie krzycz - tzn. nie pisz z włączonym Caps Lock'iem.
    2.11 Nie klnij, nie obrażaj innych, nie wyzywaj ich - grozi to banem.
    2.12 Zakaz dawania linków sponsorowanych (takich, na których zarabiasz lub czerpiesz jakąś korzyść).
    2.13 Na forum użytkownik ma prawo do reklamowania innej serwerowni tylko w wyznaczonym do tego dziale.
    2.14 Zakaz rozpowszechniania jakichkolwiek materiałów o treści pornograficznej.
    2.15 Nie oczekiwać pomocy na GG i innych komunikatorach. Wszystkie problemy rozwiązujemy na forum.
    2.16 Nie wznawiaj tematów - chyba, że masz do tego powód (link nie działa, temat został skopiowany z innej strony, itp.). Zabawa w archeologa skutkuje warnem.
    2.17 Moderatorzy i admini zastrzegają sobie możliwość edytowania postów i tematów.

    III. Użytkownicy

    3.1 Aby mieć możliwość pisania postów i tematów, trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem.
    3.2 Użytkownicy wulgarni, którzy swoimi wypowiedziami oraz postępowaniem krzywdzą bądź obrażają innych użytkowników - obniżając tym samym poziom forum - będą usuwani bez wcześniejszego powiadomienia.
    3.3 Sygnaturki użytkowników nie mogą być duże i "ciężkie". Jeżeli moderator lub administrator uzna, iż podpis jest za duży należy go natychmiast zmienić.
    3.4 Nie używamy wulgarnych lub obraźliwych nicków.
    3.5 Należy się szacunek do administratorów i moderatorów.
    3.6 Każdy może się zarejestrować tylko raz. Rejestracje nowych użytkowników, tylko po to aby np. dodać sobie punkty reputacji - grożą usunięciem lub zbanowaniem wszystkich kont danego użytkownika. (patrz pkt. 1.5)
    3.7 Zabrania się podawania na forum danych osobowych innych użytkowników oraz udostępniania zdjęć bez ich zgody.
    3.8 Zakazane jest publikowanie czyiś stron publicznych typu Facebook, Nasza-klasa itp.

    3.8 Użytkownik, który posiada łączną liczbe 3 warnów zostanie ukarany 7 dniowym banem na forum. Po otrzymaniu łącznie 5 warnów jest to 14 dni pozbawienia dostępu do forum. Gdy użytkownik uzbiera łączną liczbe 6 warnów otrzyma całkowity ban z forum



    IV. Podania
     
    4. Składamy podania tylko wtedy gdy spełniamy wszystkie wymagania.
    4.1 Po odrzuceniu podania, użytkownik kolejne może złożyć dopiero po odczekaniu tygodnia (mowa o wszystkich rangach).
    4.2 W podaniu może się wypowiedzieć autor tematu, odpowiedź powinna zawierac coś na swoją obronę (jeśli jest taka potrzeba) nie odpowiedzi typu - "Ty mnie nie lubisz i dajesz na nie" dot to też pkt 4.5 .
    4.3 Każda odpowiedź musi być uzasadniona przynajmniej dwoma argumentami.
    4.4 W podaniach nie głosujemy "Neutral"
    4.5 Pisanie "Powody UP" to nie jest uzasadnianie wypowiedzi.
    4.6 Jeżeli nie grasz na danym serwerze, nie wypowiadaj się w podaniu w innym wypadku zostaniesz ukarany w postaci WARNA!
    4.7 W podaniach głosujemy Tak/Nie, musimy napisać dlaczego jesteśmy za przyjęciem/odrzuceniem i podać, co najmniej 2 konkretne powody.


    V. Prośby o odbanowanie


    • W prośbach o UB mogą wypowiadać się wyłącznie osoba oskarżona, admin banujący oraz członkowie UBT.
    • Informacje odnośnie złego wzoru lub innych nieścisłości, może umieścić każdy użytkownik posiadający rangę: admin, ubt, moderator lub osoba z administracji.
    • W skrajnych wypadkach by dostarczyć dodatkowy materiał dowodowy lub informacje, użytkownik powinien wysłać PW do minimum 2 członków UBT.
    • Oskarżony od czasu informacji odnośnie nieścisłości ma 12h na poprawę po tym czasie prośba zostanie zamknięta z brakiem unbana.
    • Pisanie postów typu „Czyste” „UB” itp. Będą traktowane jako spam.
    • Członkowie UBT mają 24h na rozpatrzenie prośby, po upływie tego czasu automatycznie użytkownikowi przysługuje prawo do unbana.
    • Prośby bez zastosowanego wzoru nie będą rozpatrywane.
    • Zakazane jest też ocenianie prośby bez możliwości nadania użytkownikowi UB.
    • SS lub demo powinno być spakowane w „.rar” i wrzucone na hosting podany we wzorze.
    • Administrator lub moderator może nadać użytkownikowi karę jeśli uzna to za stosowne a poczynania użytkownika nie są zawarte w regulaminie.


    Copyright by xSteam.pl™ 2014/2015


    Użytkownik Mad Max edytował ten post 25 sierpień 2015 - 10:18

    • 2


    Żeby dodać komentarz, zobaczyć poprawny link do danej strony, musisz zalogować się lub założyć konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze




    Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: regulamin, xsteam

    Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych